Sunday, August 1, 2010

homesick

Genap 2 bulan aku tak menjejak kaki ke rumah.2 bulan jugakla aku tak jumpa ngan cinta-cinta hati aku.Tak salam ngan ummi,cium tangan dan dahi ummi,peluk ummi kemas-kemas.Tak salam ngan abah,cium tangan abah,peluk abah.Tak jumpa ngan kak ngah,peluk kak ngah.Tak jumpa abang.Tak jumpa asiah,peluk asiah.Tak jumpa fiey.Tak jumpa huda,peluk huda.Tak jumpa diey,peluk diey.Rindu sangat-sangat-sangat.

Lama tak breakfast ngan ummi,makan together semua orang.Sungguh rindu.Tapi takpe lah.

Sebenarnya aku macam tak percaya aku boleh pecah rekod tak balik rumah sampai 2 bulan.Dahulukala hari rabu je dah pack barang nak balik rumah.Every weekend sure balik rumah,tak kisahla warden bagi ke tak.It just sekarang aku dah makin matured kot(?)

Aku teringat kata-kata kak laili that anak yang baik itu bukanlah yang selalu bersama ibu bapanya but dia selalu mendoakan kedua mereka dan menambah ilmu untuk menjadi anak yang baik.Aku cuba jadi begitu dan semoga mampu jadi anak dan kakak yang baik.Amin~


Eh-eh,termengalir air mata pulak.Rinduuu~

No comments:

Post a Comment