Monday, January 17, 2011

aku sorry

Ali,sorry aku tak bagitau kau
Aku sorry aku marah kau
Tak,aku sorry aku susahkan kau
Aku sorry
Tak,aku sorry
Aku sorry
Aku sorry
Aku sorry
Aku sorry
DIAM!!??
Kenapa Abu mati?Sobsss.Aku suka happy ending story.Tapi Kami The Movie still one of my favourite.

Kita pun tak pernah nak tau bila masa kita pun akan mati kan.Kita jugak tak tau bila orang sekeliling kita pun akan tinggalkan kita.Mungkin aku dulu,ataupun kamu dulu.

Dahla banyak berdosa dengan orang lain.Mengumpat,mengata,menghina,memfitnah,membengangkan orang,mengkecikkan hati orang lagi(?)Takkan nak tunggu nyawa-nyawa ikan baru reti nak sorry atas semua tu?

Tu baru menghitung dosa sesama manusia,dosa dengan Tuhan?Tak terhitung banyaknya.
Astaghfirullah.
Sebab tu bila buat salah dengan manusia kena mintak maaf cepat-cepat,berdosa dengan Allah kena repent dengan istighfar selalu.

Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Sesiapa yang sentiasa beristighfar maka Allah akan menjadikan baginya setiap kesusahan itu ada jalan keluar dan pada setiap kesempitan ada cara mengatasinya serta memberikan rezeki kepadanya daripada sumber yang tidak disangka-sangka.”
  (Riwayat Abu Daud)

p/s:Aku minta maaf for every single mistake yang aku dah buat dengan semua orang.

No comments:

Post a Comment