Friday, January 7, 2011

jom jadi baik

Tahun 2011 dah menjejak seminggu.Tahun ni agak istimewa bagi aku,kalau umur panjang aku akan genap 20 tahun pada 11.11.11.Jangan jeles:p

Sebenarnya aku baru perasan dah masuk tahun lain.Sebab sem baru mula dan kalut dengan macam-macam sampai terlupa dah berakhirnya zaman belasan tahun aku:(

Apapun masih belum terlambat nak pasang azam untuk tahun 2011 ni.Semoga kita semua berubah jadi lebih baik.Kalau jahat jadi baik,kalau dah baik,jadi lebih baik lagi.

Ni aku petik dari gentarasa,Kata orang arif, jadilah orang yang baik,nanti kebaikan akan datang kepada kita.Jadilah orang baik dan berilah kebaikan.InsyaAllah kita akan mendapat kebaikan.Allah itu Maha Baik,Dia tak akan mengecewakan hambaNya yang baik.

Jom jadi baik^^

No comments:

Post a Comment